Livrarea comenzilor
Procesare comenzii
- Comenzile se pot plasa online Non-Stop.
- Procesarea lor se va face in functie de programul de lucru (L-V: 09-17).
- Livrarea produselor se va face exclusiv prin Curier.
- Comenzile confirmate se livreaza in termen de 24/48 de ore.
- Minimul de comanda este de 60 ron. (cu TVA inclus)
Urmarire comenzi. Stadii de livrare.
Informarea cu privire la stadiul comenzilor se face prin e-mail la adresa indicata pe formularul de comanda.
Nota informativa cu privire la disponibilitatea de livrare: in cazul putin probabil, cand comanda dumneavoastra nu poate fi onorata in acel moment, veti primi un mail informativ cu titlul Comanda anulata si detalii cu privire la un nou termen potential de livrare.
Cost Livrare
- Costul livrarii standard este in valoare de 25.00 ron. (cu TVA inclus)
- Pentru comenzi mai mari de 250 ron (cu TVA inclus) livrarea este gratuita.
Destinatia de Livrare
- Toate comenzile se livreaza exclusiv prin Curier la Adresa de Livrare indicata in formularul de comanda.
- Livrarea produselor se face exclusiv pe teritoriul Romaniei. Site-ul nu livreaza in strainatate; acceptam comenzi din strainatate, cu specificatia ca adresa de livrare trebuie sa fie in Romania.
Plata comenzilor
Plata cu numerar in sistem ramburs
- Plata in sistem ramburs se face cu numerar, in lei, integral, la livrarea produselor.
- Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.
Plata prin Transfer Bancar
- Plata prin transfer bancar se efectueaza in contul si adresa bancii indicata in procesul de comanda.
- Plata se face inainte de livrarea produselor.
- Produsele se livreaza dupa receptionarea, in contul nostru, a sumei totale de plata aferenta comenzii.
Factura & garantie
- Factura este disponibila in format electronic. Pentru a o vizualiza si printa, autentificati-va in cont, accesati rubrica “Istoric comenzi” din meniu si selectati comanda pentru care doriti factura. Apasati pe “Descarca” si salvati documentul.
- Factura circula fara semnatura si stampila conform Legii 571/2003, privind Codul Fiscal, art. 155(6).
- Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
- Toate produsele comercializate pe site beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
FACTURAREA PRODUSELOR COMERCIALIZATE
- Factura este disponibila in format electronic. Pentru a o vizualiza si printa, autentificati-va in cont, accesati rubrica “Istoric comenzi” din meniu si selectati comanda pentru care doriti factura. Apasati pe “Descarca” si salvati documentul.
- Factura circula fara semnatura si stampila conform Legii 571/2003, privind Codul Fiscal, art. 155(6).
GARANTIA PRODUSELOR COMERCIALIZATE
- Toate produsele comercializate pe site beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
- Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
- Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail comenzi@avantoffice.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
- Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute accesand Formularul de Contact.
- Clientul, in calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie, in caz contrar existand posibilitatea de a pierde garantia.
Garantie comerciala. Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.
Garantia de conformitate. Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator.
In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.
ATENTIONARE SPECIALA! Atragem atentia ca, uneori, datorita manipularii incorecte a coletelor de catre firma de curierat, produsul/produsele pot ajunge in stare defectuoasa. Daca acest lucru se intampla, va rugam sa intocmiti, impreuna cu reprezentantul curierului, un proces verbal de constatare deficiente si sa ni-l aduceti la cunostinta urgent! In lipsa acestui proces verbal, orice reclamatii ulterioare nu pot fi luate in considerare de catre firma de curierat, si, implicit, de catre noi.
Nota: Informatiile de mai sus se supun Termenilor si conditiilor din prezentul site.